4 intrebari pe care ar trebui sa le pui la inceputul colaborarii cu o agentie SEO

Probabil stii deja ca domeniul cunoscut ca si SEO nu este deloc simplu. Acesta inseamna mult mai mult decat alegerea unor cuvinte cheie si introducerea acestora in textele de pe paginile website-ului tau. Tocmai de aceea, atunci cand vrei sa incepi sa colaborezi cu o agentie SEO, trebuie sa te asiguri ca echipa acesteia poate face o treaba buna si poate aduce rezultate, clienti noi si profit crescut afacerii tale.

Asadar, inainte de semnarea contractului, iata 4 dintre cele mai importante intrebari pe care ar trebui sa le pui unei astfel de agentii!

Care sunt strategiile pe care le abordati pentru a obtine rezultate pozitive?

In domeniul SEO, strategiile se bazeaza pe 3 principii sau elemente constitutive (pentru SEO). Acestea sunt SEO tehnic, experienta utilizatorului si SEO off-page (realizat in afara website-ului tau). Fiecare element contribuie la o strategie completa SEO.

Dezavantajul este ca marea majoritate a agentiilor aplica doar unul dintre aceste 3 elemente – deci o strategie SEO incompleta. O agentie SEO de top iti va raspunde, la intrebarea de mai sus, cu un plan concret bazat pe cele 3 elemente mentionate (concret nu numai din punct de vedere al folosirii celor 3 elemente, dar si privind impartirea bugetului in mod corespunzator pentru realizarea eficienta a acestora).

In cat timp vor putea fi vazute primele rezultate?

Orice expert SEO iti va spune sa fugi cat te tin picioarele de orice specialist sau agentie SEO care pretinde ca iti poate oferi rezultate adevarate in primele 1-2 luni de la inceputul colaborarii. Daca tu traduci rezultatele in vanzari, atunci acestea vor veni dupa ce obtii pozitii in prima pagina. In general, prima pagina este greu de atins prin tehnici acceptate de Google (care nu atrag penalizari) intr-o perioada atat de scurta. Practic, trebuie sa depasesti site-uri vechi, cu o vizibilitate online buna, care deja beneficiaza de increderea utilizatorilor si a motorului de cautare.

Apoi, trebuie mentionat si faptul ca exista practici SEO care pot pune in pericol imagina website-ului tau, deci impliciti si a brandului tau. In urma acestui tip de practici, site-ul tau poate fi blocat de Google, caz in care nu vei mai ajunge in topul cautarilor, indiferent de strategie si buget.

Cum tratati partea de mobile atunci cand vine vorba de SEO?

Din moment ce marea majoritatea a afacerilor care au nevoie de SEO vand produse sau servicii, este de la sine inteles de ce o agentie SEO ar trebui sa se poata descurca si cu partea mobile. De altfel, cei mai multi clienti cauta servicii/produse prin intermediul telefonului mai mult decat de pe desktop.

Ce unelte folositi in cadrul activitatilor SEO?

Nu in ultimul rand, ar trebui sa iti poti face o idee asupra uneltelor pe care o agentie SEO le foloseste pentru a-ti oferi serviciile sale. Totusi, ceea ce ar trebui sa afli cu adevarat este motivul pentru care specialistii respectivi folosesc o anumita unealta!

Daca expertii iti pot explica de ce au ales unealta respectiva, facand totodata o comparatie intre mai multe unelte de acelasi tip, atunci acestia sunt cu adevarat experti.

In cazul in care ai mai multe intrebari, poti oricand contacta o agentie SEO care este all-in pentru tine, pentru afacerea ta si pentru servicii de marketing online de top. Mai exact, contacteaza-i acum pe expertii TheMarkers pentru a afla de ce are nevoie afacerea ta pentru a prospera in mediul online!

Distribuie in retelele sociale: