Afla cine a castigat premiul LG la Marketing & Sales Forum 2015

Ca orice lucru frumos, s-a terminat foarte repede. Au trecut emotiile si frenezia, a ramas bucuria unui eveniment reusit de la care toata lumea a plecat cu zambetul pe buze, cu multa informatie utila si cu aminitirea unor momente frumoase.
Multumim celor care au fost alaturi de noi pentru deschiderea si bucuria cu care s-au lasat antrenati in atmosfera. Si multumim in mod special speakerilor care au avut o contributie semnificativa la reusita Forumului:
Andy Szekely a avut o prezentare foarte buna de unde am invatat cuvinte noi cum ar fi “scepticemie” o “boala” des intalnita printre clienti. Tot de la el am invatat cum sa negociem cu un astfel de client sceptic si ce sa facem ca sa intoarcem scepticismul in favoarea noastra. Cine a ratat prezentarea lui de la Marketing & Sales Forum poate consulta calendarul evenimentelor viitoare marca Andy Szekely aici

Nicolae Dumitru a reusit cu brio un dublu rol atat de pianist cat si de speaker spre incantarea audientei. Urmatoarea ocazie in care il puteti asculta este pe scena Ateneului Roman. 
Robert Maxim – actionar si membru fondator al Ensight, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de consultanta in management din Romania (www.ensight.ro) a sustinut o prezentare tehnica despre masurarea performantei in vanzari plina de date concrete si sugestii utile pentru toti participantii la eveniment. Firma sa, Ensight ofera servicii de consultanta care sustin performanta in vanzari si in business in general:
  • Definirea strategiei de vanzari
  • Segmentarea clientilor
  • Optimizarea portofoliului de produse si clienti
  • Eficientizarea fortei de vanzari
  • Definirea indicatorilor cheie de performanta si a tabloului de bord
  • Pregatirea implementarii sistemelor informatice (ex. CRM)
  • Managementul tranzitiei la noile sisteme informatice, incl. managementul schimbarii
Lucian Mindruta, specialist in marketing, comunicare si retele de socializare, a dezvaluit audientei cateva secrete din spatele unor campanii virale pornite in Romania care au avut ecouri mondiale si ne-a arata cum cu doar 15 lei investiti inteligent poate auzi de tine o lume intreaga. In plan personal Lucian este implicat in multe proiecte sociale care promoveaza un stil de viata sanatos, important pentru ritmul de viata al multora dintre noi. Pe bicicleta sau pe mare, esti incurajat sa-ti depasesti limitele, dar si sa te relaxezi. La bordul unui yacht, poti trai unele dintre cele mai interesante si memorabile momente din viata ta, fie ca vorbim de regatte sau de petreceri cu prietenii. Baile în larg, croazierele sau serile de astronomie sunt condiment pentru aceste iesiri. Mai multe detalii pe www.haipemare.ro
Mircea Prelipceanu a prezentat in stilul sau inconfundabil plin de energie si umor sindromul vanzarilor neautomatizate. Prezentarea s-a constituit intr-o pledoarie pentru automatizarea proceselor de vanzari si a dovedit efectele benefice ale acesteia. Mai multe detalii despre firma CAS Germania la care lucreaza gasiti aici.
Claudiu Popa a facut o analiza a evolutiei publicitatii romanesti incepand cu epoca reclamelor TV si terminand cu actualul Social Media. Impreuna cu el am vizionat si clipuri publicitare “vintage” care au starnit zambete dar si nostalgii. Claudiu crede in:
  • Autenticitate versus ‘’money talks’’ – adica in proiecte cu o puternica culoare locala prin intelegerea publicului romanesc; 
  • Empatie versus ‘’politically correct’’ – preferam sa credem in nume si nu numai in numere, privim publicul tinta ca semeni decat ca multimi de oameni incolonati;
  • Realitate versus ”advertising bullshit” –  Rezolvam mai intai Business-ul si apoi implicit, “Brandul”.
Distribuie in retelele sociale: