ALEXANDRION GRUP SPRIJINĂ TABERELE “TRAIN LIKE A PRO” ORGANIZATE DE VICTOR HĂNESCU

Alexandrion Grup Romania și Fundația Alexandrion vor semna un parteneriat cu Asociatia Tenis Club “Victor Hanescu”, în care compania va anunța oferirea de burse pentru jucătorii ce participă la taberele “Train Like a Pro”, în cadrul unui eveniment ce va avea loc joi, la restaurantul 5 Elemente.

„Acum a venit și rândul tenisului să se înscrie în portofoliul sporturilor sprijinite de Alexandrion Grup. Astfel că, după handbal, fotbal, box, rugby, ciclism, golf sau pescuit sportiv, continuăm maratonul sprijinirii sporturilor”, a declarat Valentin Popescu, director marketing sportiv Alexandrion Grup.

Victor Hănescu a creat taberele “Train Like a Pro”, unde se pune accent în mod special pe latura mentală și emoțională a micilor tenismeni. “Train Like a Pro” este susținut de un staff de antrenament de elită alcătuit din experții în mental coaching Dave de Haan și Cristina de Rolo, alături un grup de specialiști români, printre care și actori.

„M-a impresionat implicarea companiei Alexandrion în sprijinirea sportului românesc și mesajul lor inteligent – Esență de campion. Mă simt onorat că Alexandrion Grup a ales acum să fie alături de taberele Train Like a Pro. E mare nevoie ca sponsorii să se implice, dacă dorim să avem în continuare campioni în România”, a declarat Victor Hănescu.

În acest context, Alexandrion Group Romania si Fundaţia Alexandrion se alătură proiectului “Train like a Pro“ și va susţine viitorii campioni ai sportului alb, copiii urmând să beneficieze de burse oferite de acest brand.

„Această colaborare cu taberele organizate de Victor Hănescu, fost 26 ATP, este o decizie care se înscrie în politica Alexandrion Grup și este făcută în cinstea și pentru prețuirea valorilor sportive românești”, a declarat Răzvan Vasile, Director Comercial Alexandrion Grup România.

Distileriile Alexandrion şi Distileriile SABER 1789, care, împreună, înglobează o istorie de peste 200 de ani în industria locală a băuturilor spirtoase, au creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, recunoscute atât pe plan intern, cât şi internaţional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase cerute pe piață, inclusiv băuturi tradiţionale româneşti. Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* şi 7*, faimosul vinars Brâncoveanu XO,VSOP si VS, Lichiorurile Saber Premium Afinata, Vişinata, Caisata, Fructe de Pădure, Coacăze Negre, Cava D’Oro, Vodka Kreskova dar şi alte produse care au asigurat companiei poziția de lider pe piața băuturilor spirtoase şi tradiţionale din România. Brandurile aflate sub umbrela Alexander (Alexander Vodka, Alexander Lemon şi Alexander Gin) au intrat în portofoliul companiei, prin achiziţie, la începutul anilor 2000.

Înfiinţată în anul 2003, Fundaţia şi-a pus amprenta în susţinerea constantă a artei, culturii şi sportului românesc. În domeniul cultural Fundația va organiza în acest an cea de a treia editie a Premiilor Constantin Brâncoveanu, eveniment menit cinstirii valorilor culturale românești prin onorarea celor mai remarcabili oameni de artă și cultură ai anului. Deasemenea, Fundația va organiza anul acesta cea de a doua ediție a Galei Premiilor Matei Brâncoveanu, eveniment ce are drept principal scop premierea și susținerea tinerilor oameni de cultură și artă din România. În domeniul sportiv, Fundația a fost și este în continuare implicată în mod consecvent, atât prin susținerea unor prestigioase echipe de handbal și fotbal, dar și alte sporturi precum golful, rugby-ul, ciclismul și mai nou box-ul, cât și prin organizarea Galei Trofeele Alexandrion, eveniment ajuns la cea de-a doua ediție, prin care se dorește contribuirea la susținerea și recompensarea valorilor sportive din România.

Motto-ul Fundației Alexandrion este: „continuarea susținerii mișcării sportive din România”

Distribuie in retelele sociale: