Alexandrion Grup va extinde parteneriatele şi cu alte sporturi de tradiție din România

 

Reporter: În câteva luni ați reușit să faceți lucruri extraordinare pentru sportul românesc, printre care prima Gală a Trofeelor Alexandrion, dezbateri publice, să sprijiniți grupările  sportive, dar și o foarte bună interacțiune cu suporterii, cu îndemn către mișcare.

Director marketing sportiv Alexandrion Grup, Valentin Popescu: Alexandrion Grup face acest lucru in mod constand de aproape 20 de ani. Secretul acestor reușite într-un timp atât de scurt, este că facem toate lucrurile cu suflet, cu pasiune, cu dedicație pentru oameni și pentru sport. Ne dorim să aducem oamenii mai aproape de sport, de un stil de viaţă sănătos şi echilibrat şi primul contact cu suporterii şi iubitorii sportului se face prin intermediul echipelor pe care le susţinem. Aşa cum ştiţi, în acest moment, sprijinim două echipe de handbal – CSA Steaua Alexandrion Bucureşti şi U Alexandrion Cluj – şi patru echipe de fotbal – Petrolul Ploieşti, Universitatea Craiova, CSMS Iaşi şi Dinamo Bucureşti.

R: Ce ați întreprins pentru perfecționarea comunicării în presă a mesajelor companiei?

V.P.: Redarea story-ului unui brand este mult mai complexă și subtilă acum decât era în urmă cu cinci ani. S-a dus perioada textelor publicitare sau pr-istice, brandurile ori livrează conținut valoros, ori nu le va citi nimeni. Prin mix-uri media bine țintite externalizate am reușit să acoperim acea graniță dintre jurnalism și marketing. De altfel, pentru presă pregătim câteva proiecte surpiză.

R: Cum se dovedește a fi interacțiunea cu fanii?

V.P.: Oamenii se uită la sport pentru spectacol, pentru andrenalină. Cu cât se obține un interes mai mare din partea fanilor, a presei, cu atât e mai eficientă asocierea companiei. Am derulat și vom lansa o serie de acțiuni dedicate suporterilor. O astfel de acțiune, care deja a început să fie implementată, constă în oferirea de mingi de fotbal Alexandrion suporterilor prezenți la cele mai importante meciuri din Liga I dar si mingi de handbal oferite la meciurile din ligile naționale de handbal masculin si feminin. Totodată, compania oferă, lunar, peste 4.000 de bilete gratuite pentru suporterii echipelor sponsorizate. Aceste mingi au fost create după un concept personalizat, care transmite angajamentul şi implicarea companiei în încurajarea unui stil de viaţă din care sportul să nu lipsească. Atunci când primesc aceste mingi, suporterii primesc şi un mesaj foarte important, anume că sportul nu trebuie să lipsească din viaţa noastră, indiferent de forma în care alegem să-l practicăm. Prin astfel de inițiative dorim să aducem românii din nou aproape de sport.

R: Ce vă propuneți pe mai departe?

V.P.: Cum spuneam, compania promovează de aproape 20 ani un stil de viaţă sănătos, bazat pe mişcare şi pe o abordare activă a fenomenului sportiv. De anul acesta însă, avem în plan să extindem parteneriatele şi în direcţia altor sporturi cu traditie din Romania, dar veti afla toate detaliile la timpul lor.

Prin toate acțiunile Alexandrion Grup care urmează ne propunem să descoperim esența de campion atât în sportivi, cât și în fani. Ba chiar și la presă.

 

Distribuie in retelele sociale: