Campania „The G-Spot of Europe” a primit un premiu important în Anglia

„The G-Spot of Europe”, campania turistică din Lituania, care a promovat capitala țării, Vilnius, în manieră ironico-sexuală, nu a prea fost pe placul Bisericii Catolice, cu atât mai mult cu cât a fost lansată înaintea vizitei Papei Francisc. Preoții catolici din Lituania și-au arătat atunci îngrijorarea față de folosirea sexualității femeilor în reclamă și faptul că oamenii își pot face o idee greșită despre Vilnius.

Reclama arată o femeie care strânge cearceaful Europei, cu textul: „Nimeni nu știe unde e, dar când îl găsești, e nemaipomenit. Vilnius, punctul G al Europei”.

Doi studenți, Jurgis Ramanauskas, de 25 de ani, și Skaistė Kaurynaitė, de 27 de ani, au făcut reclama în timpul unui curs de publicitate de la The Atomic Garden School din Vilnius. Reclama a atras atenția agenției Go Vilnius care o folosește acum în campania internațională care a supărat mai mulți reprezentanți ai Bisericii Catolice. 

În cursul acestei săptămâni, „The G-Spot of Europe” a fost desemnată drept cea mai bună campanie de promovare a unui oraș ca destinație turistică în cadrul unei gale a excelenței, International Travel and Tourism Awards, care a avut loc, marți seara, la Londra.

Cel mai important, campania a contribuit la creșterea numărului de vizitatori. Astfel, la nivel general, numărul vizitatorilor din Vilnius a crescut cu 12,5% în ultimul an. Numărul turiștilor din Germania și Marea Britania – primele două segmente de piață – a crescut cu 37,8%, respectiv 20,5 %.

Distribuie in retelele sociale: