Când sunt necesare articolele de tip advertoriale şi cum ajută persoanele din mediul de afaceri să evolueze?

Articolele de tip advertoriale sunt articole care conţin cuvinte cheie şi care răspund cerinţelor şi căutărilor utilizatorilor. Acestea sunt necesare tuturor antreprenorilor care deţin un magazin online, dar şi celor care vor să facă reclamă afacerii lor prin simpla trimitere pe site-ul de prezentare pe care îl gestionează. Advertorialele SEO ajută cumpărătorii să găsească online ceea ce căuta şi servesc ca o expansiune a motorului de căutare, astfel încât resursele web să fie clasificate mai sus în rezultatele căutărilor şi să menţină utilizatorii pe pagină, facilitând transformarea vizitatorilor în cumpărători sau abonaţi fideli.

Cum arată articolele de tip advertoriale SEO bune?

Advertorialele SEO bune sunt create de către content writeri profesionişti, întrunesc anumite cerinţe şi sunt utile pentru oameni. Un advertorial SEO trebuie să facă o reclamă subtilă, atât de subtilă încât să nu inspire un sentiment de respingere publicului larg şi să fie util pentru cei care caută informaţii. Advertorialele trebuie să răspundă la anumite întrebări ale celor care fac research pe internet.

Un exemplu concret este advertorialul comandat de un client care are un magazin de mobilă. Advertorialul nu trebuie să prezinte concret obiectele de mobilier comercializate şi preţul acestora, ci mai degrabă cum poate fi întreţinut un anumit obiect de mobilier, ce durată de viaţă are, cum se poate curăţa o canapea din stofă – un text informativ din care utilizatorii să aibă ce învăţa, care să facă trimitere subtilă la modelele de obiecte de mobilier din ofertă.

Cuvintele cheie – importante în orice advertorial SEO bun

Cuvintele cheie reprezintă cea mai importantă parte a unui advertorial SEO. Cuvintele cheie nu se utilizează prea des, maxim de 2 ori la 500 de cuvinte, inserate în aşa fel încât articolul să rămână convenabil şi uşor de citit. Pentru ca articolul SEO să fie uşor de citit, content writerul îl va împărţi pe paragrafe, va adăugă elemente grafice şi va folosi un font clar. De asemenea, aceste advertoriale vor fi postate pe site-uri de specialitate şi propulsate în primele rezultate ale căutării clienţilor, astfel încât promovarea afacerii să se dovedească eficientă din primele luni.

Pentru a fi poziţionaţi cât mai sus în clasamentul motoarelor de căutare, antreprenorii comandă advertoriale SEO de la o companie specializată în acest sens, în cadrul căreia lucrează content writeri specializaţi şi cu experienţă, care cunosc toate regulile de redactare a advertorialelor şi de promovare a acestora în mediul online.

Ca şi o concluzie, advertorialele SEO sunt articole cu un conţinut interesant care au ca scop promovarea de produse sau servicii pe care utilizatorii sunt invitaţi să le încerce, să le cumpere, urmând ca la final să îşi exprime o opinie în acest sens. Advertorialele SEO acoperă cele mai importante domenii de business, inclusiv cele precum betting sau gaming, iar specialiştii asigură publicarea rapidă pe site-uri acceptate de motoarele de căutare.

Distribuie in retelele sociale: