Cum ne ajuta devizul de lucrari in constructii sa facem profit

Constructiile sunt domeniul in care activeaza atat profesionisti bine pregatiti si seriosi, cat si o multime de falsi specialisti, de mesteri buni la toate, care promit mult, dar nu au competenta necesara sa se adapteze la situatia din teren, astfel incat, dupa o perioada scurta de la finalizarea cladirii, sunt necesare lucrari de mentenanta.

Pentru a evita astfel de situatii nedorite, colaborarea cu o firma de constructii si intocmirea unui deviz lucrari constructii pentru o lucrare imobiliara sunt aspecte esentiale pentru un rezultat sigur si durabil. Fie ca este vorba despre o afacere care are nevoie de un sediu, un punct de lucru sau de un spatiu comercial modern, fie ca este implicata o firma de constructii, folosirea devizului este un instrument care contribuie la realizarea profitului atat de catre executant, cat si de catre beneficiar.

Ce avantaje aduce folosirea unui deviz de lucrari in constructii pentru beneficiarul imobilului?

Orice antreprenor vrea sa economiseasca, sa obtina preturi mai bune la furnizori sau de la partenerii de afaceri. De multe ori oamenii sunt tentati sa sara peste anumite etape tehnice, mai ales in constructii, si sa mearga pe principiul „Lasa, ca ne intelegem noi” atunci cand este vorba despre proiectanti, despre diriginti de santier sau despre lucratorii care se prezinta la locul executiei.

Nu intotdeauna ce pare mai ieftin este cea mai buna solutie insa. In absenta unui deviz de lucrari in constructii, a carui intocmire implica anumite costuri, se poate ajunge cel mai adesea la situatii neprevazute cauzate de elementele din teren. Conditiile de mediu pot influenta calitatea si cantitatea materialelor necesare, iar adaptarea la acestea poate genera costuri suplimentare uriase, in timp ce neadaptarea duce la o lucrare neconforma, ale carei vicii de executie vor iesi la iveala in scurt timp de la finalizare si darea in folosinta.

Serviciile unui arhitect si implicarea acestuia in realizarea devizului de lucrari pot scuti multe probleme de acest timp. Arhitectul cunoaste in amanunt conditiile de mediu de la locul lucrarii, scopul realizarii ei si doleantele beneficiarului si are acces la cele mai viabile solutii si tehnologii in ceea ce priveste fiabilitatea, durabilitatea, normele in domeniu si rezultatele dovedite in eficienta energetica sau rezistenta in caz de cutremur. De aceea poate include in devizul de lucrari estimarea defalcata a cheltuielilor in fiecare etapa de constructie, tehnica de lucru, materiale si forta de munca implicata.

Devizul de lucrari poate fi realizat si de specialistii firmei de constructii, care lucreaza desigur cu arhitecti, ingineri, diriginti de santier si mesteri cu experienta in domeniu. Antreprenorul beneficiar se protejeaza de decizii arbitrare luate la fata locului, de diferente mari intre estimarea initiala si costurile finale si iese astfel in profit.

Firma de constructii are o crestere durabila daca ofera clientilor sai deviz de lucrari pentru fiecare contract de executie

O buna comunicare cu beneficiarul lucrarii pe tot parcursul executiei este un element de baza al finalizarii unei lucrari de calitate. Firma de constructii este specialistul, iar clientul beneficiar este persoana neinitiata, care nu intelege conceptele de functionalitate, calitate si durabilitate in aceiasi termeni. De aceea, un deviz de lucrari in constructii este etapa premergatoare lucrarilor, care face ca ideile, visurile si tot ce isi imagineaza beneficiarul ca va obtine capata concretete in ceea ce priveste materialele care vor fi utilizate, cum vor contribui acestea la construirea unui imobil functional, rezistent, eficient energetic, care va fi forta de munca necesara, durata constructiei si cheltuielile pe care le implica fiecare etapa.

Se evita astfel suspiciunile, neintelegerile legate de adaptarea constructiei la conditiile din teren, de suplimentarea cantitatii de materiale sau de reconsiderarea tipurilor de materiale necesare. Folosirea devizului de lucrari in constructii este o dovada de profesionalism si seriozitate, caracteristici pe baza carora firma isi sporeste prestigiul si profitabilitatea pe termen lung pe o piata competitiva cum este piata constructiilor.

Distribuie in retelele sociale: