Marketing&Sales Forum, editia a II-a

Editia a II-a Marketing&Sales Forum este programata in data de 31 martie, ora 9.00, la hotel Hilton din Bucuresti. Acest eveniment premium interactiv, ii va avea ca speakeri pe Andy Szekely – speaker, autor, trainer si consultant, Lucian Mandruta – jurnalist, specialist in marketing si comunicare, blogger, Robert Maxim – Owner, Ensight Management Consulting, Mircea Prelipceanu – Head of International Sales, CAS CRM Germany si Claudiu Popa – Owner, Smart Corporation Group. De asemenea, se va bucura de participarea extraordinara a pianistulului si speaker-ului Nicolae Dumitru care va face prin muzica legatura intre temele abordate si cultura muzicala clasica. Editia de anul trecut s-a bucurat de mult succes si pentru ca a fost perceputa de catre toti cei prezenti ca un eveniment “altfel”. “Altfel” pentru ca noi nu percepem marketingul si vanzarile exclusiv ca stiinta, ci ca o combinatie intre arta si structura, intre creativitate si disciplina. In editia de anul acesta ne-am propus sa abordam performanta in vanzari si marketing corelata cu muzica de pian cantata live de Nicolae Dumitru. La fel ca in afaceri, si in muzica, clasicul isi uneste destinele cu modernitatea in era digitala. Va invitam sa abordam impreuna subiecte foarte actuale privind vanzarile in anul 2015, de la importanta competentelor ”soft” in vanzari, pana la necesitatea implementarii unor modele riguroase de executie pentru atingerea nivelului de performanta dorit. De la impactul implementarii unui sistem de management al performantelor asupra rezultatelor companiei, la impactul erei digitale asupra modului in care ne promovam pe piata.

 

Suntem bucurosi si onorati sa avem alaturi de noi si in acest an adevarate personalitati in meseria lor, profesionisti care si-au pus amprenta asupra succesului multor companii.

 

Despre ce vom vorbi?

 

De ce inca mai conteaza atat de mult competentele “soft” ale vanzatorilor?

Sistemul de evaluare a performantei in vanzari – factor de motivare sau de stres?

Cum s-a schimbat modul in care facem marketing?

Impactul retelelor sociale si al mediului online asupra campaniilor publicitare

Care sunt simptomele proceselor de vanzari neautomatizate si ce retete prescriem?

 

Invitatii de anul acesta:

 

Pianistul Nicolae Dumitru este un artist clasic mai putin obisnuit. Pe langa cariera de pianist concertist – a aparut pe scene din Viena, Stockholm, Roma, Venezia, Madrid, Lisabona, Budapesta, Aix-en-Provence, Moscova, Sankt -Petersburg, Chisinau – si de pedagog – este profesor la Colegiul “George Enescu” din Bucuresti – Nicolae Dumitru este un excelent comunicator, capabil de cele mai neasteptate si incitante conexiuni interdisciplinare bazate pe spiritul muzicii clasice. Este unul dintre initiatorii proiectului multianual Leadership Concert, menit sa prezinte mediului de business romanesc posibilitatile motivationale si de training ale muzicii clasice.

Andy Szekely si-a dedicat ultimii 20 ani de cariera pentru a pune la punct un proces prin care fiecare om matur se poate dezvolta personal pana la nivel de leadership si isi poate dubla veniturile in 1-2 ani. Ca autor, a publicat 5 carti, a produs peste 100 de ore de materiale multimedia pentru educatia adultilor si editeaza un newsletter on-line cu peste 55.000 de abonati. Ca vorbitor public si trainer a lucrat cu peste 50 de companii in 5 tari Europene si a sustinut prezentari demonstrative in SUA, Canada si China. Ca antreprenor a fondat doua companii (o editura si o firma de training si consultanta) si a initiat Fundatia Alpha Leadership, pentru educatia viitorilor lideri ai Romaniei. Andy Szekely este primul autor roman al unui program de training de tip franciza, prin care instruieste traineri care prezinta programul de tehnici de vanzare si influentare “Powerful Business Persuasion.”

 

Robert Maxim are o experienta profesionala de 20 ani in consultanta de management. Pana in anul 2000, cand a infiintat compania de consultanta Ensight Management Consulting, cea mai importanta companie romaneasca de pe piata locala de consultanta in management, a ocupat functii de conducere in companii multinationale de prestigiu: Manager al Departamentului de Consultanta din cadrul KPMG Consulting, precum si e-Business Head in cadrul Citibank Romania. Dincolo de faptul ca este un ascultator avid de muzica, Robert a fost unul dintre primii sustinatori ai festivalului SoNoRo.

Lucian Mandruta e jurnalist de atata vreme incat acum ii e jena sa precizeze, de teama de a nu fi dus la muzeu. De notat totusi ca din 1992 si pana de curand a fost implicat in diferite proiecte de print, televiziune, social media si cateodata nici un fel de media. Azi ii invata pe altii ce i-a placut mai mereu: vorbitul in public despre branduri si arta de a te balbai cat mai putin la televizor. De cativa ani incearca sa faca trecerea intre jurnalism si PR si intre calitatea de angajat si defectul de a fi patron. Ii plac oamenii care il contrazic. Ii iubeste pe aia care il aproba. Fireste, va va spune ca va adora pe toti, pentru un like. Are cateva hobby-uri de fitze, desi cand il intrebi vrea sa fie un baiat popular. Merge cu bicicleta pentru ca are una mai scumpa decat o masina normala. Nu se pricepe la branduri mai mult decat sa le poarte, sa le manance sau sa le admire de la distanta. E aici pentru ca a fost chemat, pleaca imediat ce nu mai e nevoie. Il puteti gasi pe facebook, unde sprijina business-ul american, sa nu cada.

 

Mircea Prelipceanu – este membru in bordul uneia din companiile semnificative de IT – CAS AG- din Germania si raspunde de reteaua de parteneri internationali ai companiei, peste 60 de companii din 25 de tari de pe 3 continente, parteneri care se ocupa de vanzarea de solutii de tip CRM. Dincolo de rolul sau managerial, Mircea este un om de actiune, implicat permanent in activtatea de vanzare a partenerilor de pe toate cele 3 continente. A acumulat astfel o experienta de vanzari semnificativa, dar si un know-how care il recomanda ca un mentor de valoare.

Claudiu-Marius Popa – antreprenor dedicat industriei de publicitate de 16 ani, crede cu tarie in autentic versus ’’money talks’’, in empatie versus ’’politically correct’’. Ca specialist in comunicare mizeaza mai degraba pe nume decat pe numere, preferand sa priveasca publicul tinta ca semeni decat ca multimi de oameni incolonati. Trateaza pentru inceput cauzele ca sa obtina efectele scontate, rezolvand mai intai Business-ul si apoi implicit, Brandul. Ii plac abrevierile: BTL, ATL, DTP, DM, TBD poate si pentru ca agentia pe care o conduce a pastorit bugetele unor companii multinationale cunoscute, dar crede cu tarie in sintagma: ’’In Romania daca vorbim romaneste trebuie sa si comunicam romaneste!’’. Din 1999 dezvolta o companie, SCG-Smart Corporation Group ce integreaza activitati de comunicare si creatie atat online cat si offline, implementare si productie publicitara, strategie si consultanta de marketing.

 

Si gazdele dumneavoastra:

 

Ioana Razvan are o experienta de peste 15 in promovarea si implementarea solutiilor de business, Ioana a colaborat cu firme romanesti si multinationale (SAP, Microsoft) pentru introducerea de noi produse pe piata romaneasca, optimizarea proceselor de vanzare si identificarea modalitatilor de crestere a eficientei operationale pentru companiile mici si mijlocii. In prezent este Managing Partner la Synergizer Business Solutions avand responsabiltati operationale legate de dezvoltarea companiei si implementarea de programe pentru cresterea performantei.

Ioana a absolvit Facultatea de Management din cadrul SNSPA, precum si MBA-ul Romano-Canadian, cu specializarea Marketing.

 

Andrei Zincenco antreprenor roman cu peste 20 de ani experienta in industria IT, combina cu succes competentele si experienta in IT cu pasiunea pentru zbor si activitatile in aer liber. A fondat compania AnziSoft in 1991, una din primele compani care au promovat solutiile moderne de retail in Romania, bazandu-se pe viziunea sa in ceea ce priveste tendintele in acest segment. Si-a marit portofoliul de companii prin achizitionarea firmei Synergizer Business Solutions in urma cu 8 ani avand planuri ambitioase de crestere de dezvoltare. Andrei a absolvit Facultatea de Automatica si are EMBA-ul Washington State University – ASE.

Muzica, prin valorile sale “vintage’ – verificate in secole – este rezultatul geniului, dar si al muncii asidue. Pasiune sau meserie, este cu siguranta o prezenta constanta in viata noastra. Muzica poate fi un element agreabil de consum sau ne motiveaza, ne influenteaza starea de spirit, nivelul de energie, dar si performanta. Inclusiv performanta in vanzari si marketing.

 

In editia de anul acesta ne-am propus sa abordam performanta in vanzari si marketing corelat cu managementul interpretarilor muzicale.

La fel ca in afaceri, si in muzica, clasicul isi uneste destinele cu modernitatea in era digitala.

 

Celebrul pianist Nicolae Dumitru ne va ajuta sa intelegem si sa analizam marketingul si vanzarile prin prisma evolutiei dezvoltarii muzicale. Ne va surprinde prin moduri in care subiectele de business pot fi reflectate in muzica universala, pentru ca marketingul si vanzarile si-au pus amprenta sub diverse forme si in destinele marilor creatori muzicali.

 

Pentru informatii si detalii, va rugam sa ne contactati telefonic la 021.22.22.554 sau pe e-mail la adresa evenimente@synergizer.ro, persoana de contact Alina Constantin – Account Manager.

 

Evenimentul este adresat doar directorilor de marketing, de vanzari si directorilor de dezvoltare.

 

Taxa de participare: 250 RON pentru inscrierile pana pe data de 17.03 si 350 RON pentru inscrierile ulterioare.

 

Locurile sunt limitate. Accesul in sala de eveniment se va face doar in baza confirmarii inregistrarii si a prezentarii cartilor de vizita.SYN_1421680689

Distribuie in retelele sociale: