Policolor lanseaza o noua campanie de comunicare, cu noul spot TV “Usor cu SPOR”

Share:

 

SPOR, primul brand romanesc de vopsea lavabila, care a demonstrat in peste cei 16 ani de existenta ca a trecut testul timpului, lanseaza din aceasta luna o noua campanie TV intitulata “Usor cu SPOR”. Intr-o lume atat de aglomerata, in care avem din ce in ce mai putin timp pentru noi, cautam mereu sa facem lucrurile sa fie mai simple, pe cat posibil. Noul spot spune o poveste despre cum ne putem usura viata prin felul in care alegem sa facem lucrurile mici. Fie ca vorbim despre modul de deplasare, despre locul in care alegem sa facem miscare, toate sunt alegeri catre o viata mai linistita. Spotul insufla un stil de viata in care consumatorii nostri pot face alegeri destepte asupra a ceea ce ii inconjoara. Primul pas? Sa vopseasca Usor cu SPOR. In cadrul campaniei, SPOR ne arata ca redecorarea nu este deloc complicata, indemnandu-ne sa punem mana pe un trafalet si sa dam frau liber imaginatiei, realizand cu multa usurinta o atmosfera mai vesela si mai frumoasa in casa. Obiectivul de comunicare este de a da consumatorului impulsul de a experimenta cu usurinta orice idee noua. Usurinta in aplicare si calitatea produselor SPOR fac din redecorarea casei o actiune usoara, placuta, devenind chiar o distractie cu prietenii.

BRAND-UL SPOR
SPOR este prima vopsea lavabila lansata in Romania, sustinuta de o campanie de comunicare integrata. Succesul a propulsat marca direct in topul segmentului, SPOR pastrandu-si un loc fruntas si in prezent.
Comunicarea SPOR a fost realizata in jurul sloganului extrem de puternic si cu grad de notorietate foarte mare: “Vopsesti usor, vopsesti cu SPOR!”
In timp, brand-ul SPOR si-a cucerit o binemeritata asociere cu o calitate foarte buna, devenind o marca de incredere, apropiata consumatorului.
De la lansarea din 1999 si pana in prezent 340.000.000 metri patrati au fost acoperiti cu vopsea lavabila SPOR interior.

Share: