Tehnologia de realitate virtuala 4playvr, revelația summitului blockchain din Malta, este produsă de o companie multinațională românească

Soft Galaxy este o companie multinațională cu capital 100% românesc, specializată în dezvoltarea de sisteme informatice inovative.

Cu o experiență de peste 10 ani și aproximativ 60 de specialiști IT, Soft Galaxy este compania din spatele proiectului 4PLAYVR.

Tehnologia de realitate virtuala 4playvr va schimba total modul de interacțiune între persoanele care se află la distanță și va crea o experiență foarte aproape de realitate. Tehnologia a fost lansată în anul 2018 în cadrul summitului blockchain din Malta (https://maltablockchainsummit.com/events/ai-bc-summit-spring-edition/sponsors-exhibitors) și a fost privită de investitori ca una dintre revelațiile tehnologice ale summitului.   

4playvr este un STO / security token offering, având la bază tehnologia Etherum, un model de business ce dă posibilitatea de a deveni investitor în tehnologie prin achiziția de share-uri\ tokeni.

Tokenii sunt în număr limitat (60 mil. tokeni) criptați în Blockchain și vor fi folosiți ca instrument de plată în platformele de live streaming, industrie ce în anul 2017 doar pe una din platforme a avut aproximativ 40 de milioane de vizitatori zilnic și a generat venituri de 3 miliarde de dolari.

Proiectul 4playvr vine ca o soluție firească în acest context de evoluție tehnologică, fiind primul serviciu din lume ce oferă suport tehnic de ultimă generație și totodată oferă posibilitatea investitorilor de a deveni parte din proiect.

„Proiectul 4playVR dorește să aducă utilizatorilor săi o experiență cât mai aproape de realitate în platformele de live streaming. Softul dezvoltat de noi alături de accesorii va crea un sentiment atât de profund încât utilizatorului îi va fi greu sa distingă realul de virtual. Am accesat acest segment de piață prin prisma faptului că la nivel mondial există o comunitate foarte mare de consumatori pentru acest gen de servicii și am simțit că ne putem poziționa ca lideri, fiind prima companie ce dezvoltă un astfel de soft. Planurile noastre nu se vor opri aici, vom merge mai departe cu aplicabilitatea VR-ului și către alte domenii, pentru ca această tehnologie poate fi adaptată aproape oricărui domeniu de activitate, de la cel din sistemul educațional, real estate, până la turism sau în industria automobilelor, a declarat Ionuț Zainea, CEO proiect.

Realitatea virtuală (expresie provenită din engleză de la Virtual Reality sau VR) se referă la ambianțe artificiale create pe calculator care oferă o simulare a realității atât de reușită, încât utilizatorul poate căpăta impresia de prezență fizică aproape reală, atât în locuri existente, cât și în locuri imaginare.

Cele mai multe ambianțe sau împrejurimi reprezentate cu metodele VR oferă de obicei o anumită experiență vizuală a unei realități obișnuite, afișată ori pe un ecran de calculator, ori prin afișare 3D. Unele simulări includ însă și informații suplimentare destinate celorlalte simțuri umane, cum ar fi sunete, forțe exercitate asupra corpului utilizatorului percepute prin simțul tactil. Unele tehnologii mai avansate oferă și feedback mecanic la anumite mișcări, în special în aplicații medicale precum și la jocurile computerizate, astfel încât „cufundarea” mentală în lumea VR devine aproape atotcuprinzătoare. Aplicațiile oferă nu numai imagini, ci și posibilitatea comunicării verbale, astfel ele pot crea chiar și o „teleprezență” sau și o „teleexistență” (desigur virtuale).

Distribuie in retelele sociale: